#Premier outlet


Az outletek népszerűségével a koronavírus sem tud mit kezdeni
 

Az outletek népszerűségével a koronavírus sem tud mit kezdeni

A kijárási tilalom feloldása után megrohanták a magyarok az outleteket, a forgalom még a válság előttihez képest is nőtt. Ugyanakkor a bevásárlóturizmus elmaradását ők is megérzik. Az még kérdés, hogy az outletekre is igaz lesz-e az a megállapítás, miszerint semmi nem lesz ugyanolyan, mint a járvány előtt.

Dobos Emese Dobos Emese

Új márkákat hozott a válság a biatorbágyi outletbe
 

Új márkákat hozott a válság a biatorbágyi outletbe

Nem zavarja a nehéz gazdasági helyzet a nagy nemzetközi márkákat abban, hogy bővítsék gyári outlet üzleteiket a biatorbágyi bevásárlófaluban. A német Mustang Jeans kétszeresére növelte boltja területét, míg az olasz Geox cipő egyenesen a kelet-közép-európai régió legnagyobb gyári outletét nyitotta meg idén tavasszal. A legújabb fejlesztést az Olymp jegyzi, akik egy új márkát is hoztak a magyar piacra. A bizalom indokolt: az értékesítés volumene jelenleg 3,27 százalékkal múlja felül a tavalyi eredményeket a Premier Outletben, míg az átlagos költés 4,48 százalékkal javult.

hvg.hu hvg.hu

Az év elején nekilendültek az outletek
 

Az év elején nekilendültek az outletek

Márciusban is folytatódott a Premier Outlet Centers forgalomnövekedése, jelenleg 7-8 százalék többletet mutatnak az adatok, ami azt jelenti, hogy az első negyedévben 3-4 százalékos bővülés várható. Ehhez a kiugróan jó januári forgalom járult hozzá leginkább.

hvg.hu hvg.hu